Thursday, March 29, 2012

Cuti.

sekarang musim cuti, xde la musim, uni aku je kot yg cuti, tapi da nk abes da pom just few more days.
Spnjng cuti x byk bnda aku buat, slain on9, tido lmbt,bgun lmbt, tgok tv. Rutin sama berulang tiap2 hari. Adalah sekali aku buka buku Testacy in Malaysia tu, tpi sejam je la then lari tah kmana. Mmg mlas giler kalau duk rumah, haih. pdahal byk assgnmnt mnunggu, test lagi, tpi still mlas. Mmg ak xprnah blaja dari ksilapan, mngkin ada yg mcm aku kan?

Sabtu nie da nk balik uni, hrap2 ak brtmbah rjin, korg pom camtue la hndaknya. Kita masuk U nk dpt degree jdi owg pndai, bkn nk tdo hbeskan duit je..Enjoy mmg enjoy, tpi study must come first. 

aku pom mcm tak taw apa aku tulis nie, da boring sgt kot. haha.
so, until we meet again .bye.

No comments:

Post a Comment