Saturday, August 13, 2011

Faktor Memikat-Part 1

Pada ptg nie aku nk bagi tips dan bbrapa langkah nk mmikat wanita or pompuan.Knp aku asingkan wanita dan pompuan nie? ok basically diorg nie same je..ade bnda tue dan tue (no offense) just joking LOL
tapi kalau kita teliti baik2,pompuan nie lbey childish,unmatured dan mngkin muda pd usianya kalau nk dbndingkan dgn wanita yg kita lihat lbey cool,independent, dan matang la.
Tapi bkn mnde tue yg aku nk ajar korg hari nie, tpi tips tuk mmikat pompuan.
Actually byk situasi2 yg kita bley gna nk tackle pompn nie, mne2 tmpat dan keadaan pom bley tpi rules no 1 yg pling pnting ialah confidence kita. Itu yg mnntukan kjayaan kita hmpir 80%..
knp 80% je?sbb lagi 20% mngkin pergi kpd pompuan/wanita yg da ade bf,da kwen,lesbian dan bbrp faktor lagi lah..okey,jgn fikir yg 20% tue tpi yg 80%, kita sume nk kejayaan kan,so look forward,kita boley jadi dklangn 80% tue okey..positive readers !


Camne nk bina confidence level spaya smpai thap yg tggi?itu aku akn crite dlm post yg akn dtg bertajuk 'Cara membina keyakinan tuk memikat wanita/pompn'


okey,lpakan jela psal confidence tue buat msa nie, so skang nie aku assume korg da ad confidence level tue, sdikit pom da mmdai..ready readers?


ok, sblom aku lupa..kalau korg pernah search kat internet or ad bca buku ke artikel ke (mostly tuk tackle pmpn barat) abaikan je..gaya hdup kita dan diorg lain, sgt berbeza..tjuan utama diorg adelah nk get laid! bkn relationship..tpi apa yg aku ajrkn nie adalah tuk rlationhip, even just for a while. Dan mmg mustahil la korg nk tackle pmpn dlm satu mlm then nk bang trus, tue yg mmbzakan kita dan owg puteh nie.


ckp byk pom x gna jgk,actually byk cara nk tackle pompn..jgn rsau..law satu cara xbrjaya, still ad bbrapa cara lain..sumenye sng, yg pnting ksungguhan dan keazaman yg korg ade..be passion guys !


Faktor 1-Tempat


Nie merupakan faktor permulaan dan aku rsa agk pntinglah..antara bnda2 yg kita perlu take into consideration law nk tackle pompn nie..
Tempat yg sllu mnjadi tmpuan awek2 nie biasanya shopping mall, fast food restaurant, tepi pntai ..(antaranya lah) ok, tapi yg aku nk tkankan ialah shopping mall.Mula2 kita kna faham knp diorg suka pergi tmpat2 nie?


Shopping Mall-Mstylah nk mmbeli belah+Tgok wayang+Karoke+Lepak2+Dating+Tension
dan bbrapa lagilah tjuan yg kurg pnting..ok, mla2 kita pergi yg basic dan common..beli belah+tgok wyang+karoke+lepak (satu kategori je okey) Biasanya diorg dtg ke tmpat nie dlm group, minima pom 2 lah (tuk shopping) kalau tgok wyang+karoke+lepak biasanya 3 org dan ke atas.Knp? kalau shopping biasanye sorg tue akn tman kwan yg lain shopping atau diorg akn shopping sesame. Dan ia brgantung pd hari jgk, law musim prayaan+cuti peristiwa biasanya akn lbey dari 2 org sbb msing2 nk mmbeli blah tuk persiapan hari raya lah,sbb da lama x cuti lah dan byk lagi reasons..Yg tgok wyang,karoke,lpak2 msty lbey dari 2, sbb law 2 cam lesbian plak..kebiasaannya lah..dan tgok wyang mmg diorg kna tgok rmai2,aku pom xsure knp.tpi mmg diorg da plan ari jmaat lagi, kmpul geng ari ahad pergi la rmai2..byk plak aku celoteh nie, tpi xpe lah..nk blaja kna sabar..mnde nie sume trick, law kita blaja detail satu persatu w/out shortcut, korg bley fikir kn sndri shortcut tue, mne nk skip mne yg nk give priority okey..


So,hari yg baik law nk tackle awek ialah hari ahad..sbb semua awek2 akn kluar tyme nie..hari sabtu byk mnde nk buat, tdo lah,ade kokurikulum la, blik umah la..dan ade la bbrapa bnda agy..


Berbalik pd tmpat tadi, aku ad snaraikan shopping mall yg mnjadi tmpat pnting tuk semua pmbaca tuk tackle awek nie, dan dlm shopping mall aku ad mntion bbrapa tmpat lagi (korg ley bca kat atas) tpi tmpat yg pling agung tuk usha awek kat shopping mall ialah bookstore..rmai yg xtaw knp tmpt nie jadi pilihan kan?Biasanyelah bookstore tmpat tuk beli dan bca buku..tpi korg biasa tgok pngunjungnya lelaki ke pompn? pompuan kan, bingo! tmpat yg mcm nie lah korg ptot amik ksmpatan tuk usha2 awek..pmpn kat bookstore nie biasanye dtg sorg or ngn kwan2 yg xbrapa rmai..mklumlah buku, sape sgt suka baca..mlainkan tue komik..(:
so, msa niela korg ley gnakan skill yg akn aku ajr nnty dlm post yg akn dtg (: 
perpustakaan pom one of a kind.


Tempat lain, spt kat kdai baju,kasut dan kdai perhiasan(hadiah).


Faktor 2-Keadaan


Bercakap psal keadaan nie, mmg xde beza ngn faktor 1-tempat. Setiap tmpat msty ade keadaan yg berbeza kan? so, korg kna pndai gnakan mood tuk tackle pompn nie, jgn main hentam je..sbg contoh, Ahmad nk usha Lily kat bookstore, rsanya ape mood yg ptot Ahmad ade tuk mngmbil hati Lily..Korg fikir2 kanlah..aku akn ajrkn bnda nie kat korg nnty..Apa yg pnting ialah amik mood dulu, atau faham situasi semasa dan mood tmpat tue.. jgn amik berat psal mood tmpat je, mood si gadis tue pula kna la pndai kite nk faham ok..


Aku rasa tue dulu buat msa nie, nnty akan aku smbung Faktor Memikat-Part 2 (:

No comments:

Post a Comment