Saturday, August 6, 2011

Makan byk+Shisha lagi

Rasanya hidup nie mmg best bila kita buat sesuatu yg cool
tapi erti kata cool tue mmg berbeza dari seorg ke seorang yg lain

Apa pom definisinya,yg pnting mlm nie aku enjoy puas2 bersama kwn2
maklumlah dah mlm terakhir kat KL
xtawlah bila lagi dpt lepak sama-sama, gelak sama2 dan buat bnda mngarut sama2 lagi

Harap2 semua tak berakhir disini lah mcm lagu Asfan, 'terhenti disini' (:
Apa yg aku nk cerita bkn la bnda nie semua actually 
tapi psal berbuka dan mlm2 terakhir seorg lelaki nie..hehe (mcm tjuk filem plak)

ok, stop!
mlm nie berbuka ada org sponsor..mmg best lah
bagi RM 100, beli jelah ape pom nk berbuka
korg rsa duit tue hbes x? Sah2 la hbes kan..haha
mcm2 aku beli, i mean me and friends la.
mmg mkn cam nak mati jgklah 

Antara menu :-

i-Ayam Golek x3
ii-murtabak x5
iii-puding x10
iv-5 jenis air 
v-coke 2 botol besar
vi-sup daging
vii-sos cili

dan bbrpa lagilah xingt dan total RM100
gilalah byk mkn..6 org sebat semua hbes !
tpi still ada balance murtabak,puding,coke
tue jelah x abes smbung nnty sahur kot..huhu

mmg mwah mkn 3 hari nie kalau korg bca post aku yg sblom nie lah..hehe
aku pom rsa aku mken gmuk da skang..huhu
tapi sdeynya gmbar santapan xsmpat nk snap..ehehe..tpi korg percayakan
xkn lah aku nk tipu plak..:p

ok move to mlm, baru je aku blik, trus aku update blog nie
aku dan kwn2 menshisha kan diri,open table 2,and tmbah mknn total RM90.30
cool habes..
usha awek2 cket..hot jgk (:

bkn tue aku nk cter tpi psal tmpat shisha yg kwan aku bwak pergi nie
nmanya restoran marakesh, arab marilah..
shisha pom murah dan sdapla, tmpatnya kat bukit bintang dkat dgn wisma perkeso
kalau dtnya psal mknn,jwapannya arab and moroccon cuisine la..hrga standard lah kdai2 arab, bak kata kwan aku antra yg termurah lah bgi restoran arab..ok la tue kan?

So,dsini aku pom nk sruh korg pergilah kat sna law nk lpak2 ngn kwan, bwak awek pom bley
nk merasa arab cuisine ley la pergi..berbaloi lah..
Thanks to kwan2 semua bwk jln2 (:

so adelah bbrp pix yg di ambil..so tgoklah yekk..hik3~




seronok bershisha dan live life to the fullest..yg pnting jgn ade pnyesalan ..just do it ok !
Selamat bersahur semua (:

No comments:

Post a Comment