Wednesday, August 24, 2011

Kenangan ramadhan

Speaking of Ramadhan yg da nk berlalu nie,
msty bnyak kngan dan memori2 yg korg ade spnjang berapa tahun korg pose nie kan..
So, ape salahnya law kita kongsikan detik2 msa kita nkal nie, ape bnda jahat kita buat..baik pom boleh gak (:


Pasti stiap sorg pnye kisah ramadhan trsendiri kan?So do I.


Oklah, truly speaking aku start pose pnuh pom lam form 4 I guess.Haha.
msa dulu jahat sgt, sume pngruh rakan sebaya..haish~
Ape yg aku buat?haha, mcm2 la msa skolah dulu.
Tak pose tue mmg byklah..xtawlah knp, rsa mlas giler..
da bsar nie lah baru rsa rjin cket huk2~


Masa aku form 2-3,zmn aku pling truk lah..the worst part of me ever
tpi skang pom worst gak, cma in other ways..haha


Kalau dulu,ponteng sekolah,lari ikut lubang kecik,isap rokok sampoerna,
mencuri, da jadi aktiviti da, even xselalu la..tpi still ade jrang2..jahat kan? 


Yg paling aku ingt ramadhan msa form 3, aku ngn mmber2 ponteng sekolah, pegi bandar lah, pas2 rsa mlas nk pose..pdahal bkn lapar pom..so pegi beli air mneral sbotol, msa tue ade 4 org. 3 org mmber aku da mnum then tibe la tyme aku..
Aku baru nk mnum, tetibe ade org cina jerkah..apa lagi mmg lari gila2 lah, btol air tggal kat ci2..aduii...
xsmpat aku nk ponteng pose, haha.


pas2 balik umah aku tgok line clear,aku pom mnum air..hehe
terok btol.
Main mercun dalam klas tue biasela,
pernah skali aku psang mercun, aku ltak lam pencil box kwan aku yg besi..then tutup..
and ...tercabutlah bnda alah tue..haha..ksian kat kwan aku, adoii
byk btol dosa yg aku buat tyme skolah nie.


Kalau mama aku taw nie, mmg mampos lah..


law nk diikotkan byk lagi kngan pose nie
tpi xpelah, ckup smpai dsini dulu..nnty kita jmpa lagi..papai 



No comments:

Post a Comment